Thursday, December 4, 2008

Betapa Merealitikan Kata

Assalamualaikum warahmatullah.

Bukan saya menghilang, tetapi banyak tugasan juga agenda selama bebarap bulan mendatang ini. Maaf sangat yang amat diucapkan buat sekalian yang melawati laman blog saya ini.

Macm-macam yang telah saya juga ahli-ahli rancangkan untuk direalisasikan. Moga-moga sedikt sebanyak dapatlah saya realitikan sebelum berlabuhnya tirai 1429 Hijrah ini.

Tugas seharian seperti waktu selalu, saya sentiasa memerhatikan laman-laman blog sahabat-sahabat seperjuangan fi sabilillah. Tidak ketinggalan pada laman `yang menyangka dialah serba hebat apalagi kuat`

Tidak ingin berbicara panjang, kunci telah ditempatnya, hanya ketika awal-awal ini, saya perlu memanaskannya untuk bergerak laju, merealisasikan semua ini.

Harapan diri ini, kepada sahabat-sahabat NISA` Negeri Sembilan, Negeriku... gerakkanlah perjuangan yang dipikuli. Janganlah terus sepi begini... sampai bila??? Saya sedia bersama dalam perjuangan ini.

Akhir kata buat kali ini.. SALAM PERJUANGAN JANGAN TAKUT JANGAN GENTAR (meminjam kata-kata di http://mujahidah-fisabilillah.blogspot.com)

No comments: